Vertaistapaaminen perheille, joissa lapsella on mmc

Tapahtuman kuva
22.9.2023, klo 14.00 - 24.9.2023, klo 12.00
Päivi Ritvanen
Viikonloppu Kylpylähotelli Kunnonpaikassa on tällä kertaa tarkoitettu perheille, joissa 1–14 -vuotiaalla lapsella on mmc tai hydrokefalia. Valitsemme mukaan hakemusten perusteella enintään 8 perhettä. Valintaperusteena on, että perheistä ja lapsista muodostuisi mahdollisimman vertaistuellinen ryhmä.

Viikonlopun tarkoituksena on virkistyminen, rentoutuminen ja vertaisten kohtaaminen. Nautimme viikonlopun ajan kylpylän vesielementeistä ja ympäristöstä sekä toistemme seurasta ja levosta. Järjestämme lastenhoidon perjantaista sunnuntaihin, joten vanhemmilla on mahdollisuus lepoon ja vertaiskeskusteluihin työntekijöiden ohjauksessa.

Viikonlopun kustannukset: Omavastuut ovat 80 €/aikuinen ja 40 €/lapsi. Omavastuista voi myös sopia, jos talous on tiukalla. Matkakulut ovat omakustanteiset.

Hintaan sisältyvät majoittuminen, ruokailut, allasosaston ja kuntosalin käyttö sekä mahdollisuus osallistua kylpylän vapaa-ajan ohjelmaan.

Miten mukaan
Osallistujat valitaan hakemusten perusteella. Jätä hakemus 15.9.2023 mennessä.

24.5.2023, klo 12.00 - 15.9.2023, klo 23.59
Suomen CP-liitto ry
Kylpylähotelli Kunnonpaikka
Laskutamme omavastuun ennen tapahtumaa, kun osallistujavalinnat on tehty.