Mainio minä

Tapahtuman kuva
5.7.2024, klo 14.00 - 10.7.2024, klo 12.00
Varpu Perämäki
Mainio minä -kurssi on tarkoitettu 16–29-vuotiaille, joilla on cp-vamma, mmc tai hydrokefalia.

Tällä kurssilla tutustumme toisiimme ja itseemme huumorin ja hulluttelun avulla. Heittäydymme luovan toiminnan kautta ihmissuhteiden ja arjen joskus tragikoomisiin tilanteisiin. Yhdessä luomme kurssille turvallisen tilan käsitellä kaikenlaisia aikuistumiseen liittyviä aiheita Moijalan kesäisessä tunnelmassa.

Tarkoituksena on löytää rohkeutta ja kipinää uuteen elämänvaiheeseen, itsenäistymiseen ja omannäköiseen elämään.

Miten mukaan

Osallistujat valitaan hakemusten perusteella. Valintaan vaikuttavat mahdollinen aiempi osallistumisesi ja se, että teistä kurssilaisista muodostuisi aidosti vertaistuellinen ryhmä. Kerro hakemuksessasi, miksi haluat tulla kurssille ja millaisiin asioihin toivot vertaisuutta.

Liitä hakemukseen kopio uusimmasta itselläsi olevasta lääkärinlausunnosta, epikriisistä taikka kuntoutus- tai palvelusuunnitelmastasi word- tai pdf- tiedostona.

Jos tarvitset apua sähköisen hakemuksen täyttämisessä, ota rohkeasti yhteyttä Varpu Perämäkeen, puhelin 044 401 5646 (1.1.- 10.4.2024) tai Anne Heiskaseen 044 059 2600 (10.4.2024 jälkeen)

16.12.2023, klo 00.00 - 30.4.2024, klo 23.59
Suomen CP-liitto ry