Koko perheen rento viikonloppu vedessä ja lumessa

Tapahtuman kuva
15.3.2024, klo 15.00 - 17.3.2024, klo 12.00
Varpu Perämäki
Viikonloppu Kylpylähotelli Kunnonpaikassa on tarkoitettu kaikille CP-liiton toimintapiiriin kuuluville perheille. Valitsemme mukaan hakemusten perusteella enintään 10 perhettä. Valintaperusteena on, että perheistä ja lapsista muodostuisi mahdollisimman vertaistuellinen ryhmä.

Viikonlopun tarkoituksena on virkistyminen, rentoutuminen ja vertaisten kohtaaminen kylpylähotellissa kaikessa rauhassa oman perheen tahtiin.

Majoittuminen Kunnonpaikassa pe-su sisältää täysihoidon, allasosaston ja kuntosalin käytön sekä mahdollisuuden osallistua kylpylän vapaa-ajan ohjelmaan.

CP-liiton järjestämää ohjattua toimintaa ja tarvittavaa avustamista on tarjolla ainoastaan lauantaina kello 10–18, jolloin tarjoamme toimintapäivän Kasurilan laskettelu- ja hiihtokeskuksessa  yhdessä Tukiliiton Malikkeen kanssa. Tällöin järjestämme mahdollisuuden kokeilla tarvisia toiminta-apuvälineitä sekä lasketteluopastusta, oman toimintaryhmän lapsille ja hiihtokeskuksessa tarvittavan avustamisen niille aikuisille, joilla on vamma.

Kustannukset

Viikonloppu (täysihoito ja lauantain ohjattu toimintapäivä Kasurilassa toimintavälineineen ja hissilippuineen) on koko perheelle maksuton, mutta vahvistetun osallistumisen peruutuksesta muusta, kuin terveydentilaan liittyvästä syystä, veloitamme 100 euroa/perhe.

Matkat ovat omakustanteiset.

Miten mukaan

Jätä hakemus 29.2.2024 mennessä. Osallistujat valitaan hakemusten perusteella.

11.1.2024, klo 09.00 - 29.2.2024, klo 23.59
Suomen CP-liitto ry