Väriä ja voimaa syksyyn -perheviikonloppu

Tapahtuman kuva
8.11.2024, klo 15.00 - 10.11.2024, klo 12.00
Päivi Ritvanen
Tule mukaan selättämään pimeitä iltoja, irtautumaan hetkeksi arjen haasteista ja vaikka juhlistamaan isänpäivää!

Tämä vertaisviikonloppu on tarkoitettu perheille, joissa alle 18-vuotiaalla lapsella/nuorella on hemiplegia. Mukaan mahtuu enintään kahdeksan perhettä.

Tarjoamme mahdollisuuden perheen yhteiseen aikaan ja rentoutumiseen yhdessä vertaisten kanssa. Järjestämme ohjattua toimintaa lauantaina 9.11.2024. Tuolloin aikuisilla on mahdollisuus ohjattuihin vertaiskeskusteluihin, lapsilla ja nuorilla omaa toiminnallista, ikätason mukaista ohjelmaa.

Toiminta on CP-liiton sosiaalista valmennusta. Viikonloppu on perheellenne maksuton (majoittuminen, täysihoito, CP-liiton järjestämä ryhmätoiminta sekä allasosaston ja kuntosalin käyttö) eikä edellytä CP-yhdistyksen jäsenyyttä. Matkat ovat omakustanteiset. Voit hakemuksen yhteydessä hakea CP-liitolta tukea matkakustannuksiisi sosiaalisilla, terveydellisillä tai taloudellisilla perusteilla.

20.9.2024, klo 11.00 - 13.10.2024, klo 23.59
Suomen CP-liitto ry